keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Teatterimaailman ragekuitit 100/5

Well well well, iltaa :3

Tänään jälleen teatterilla HARVINAISEN eeppistä menoa. Käytiin nyt jo kohtauksia läpi (huomasin ilokseni et opin nopeesti omat repliikkini) ja se meni enemmän tai vähemmän hyvin.

Kohtauksessa 7, jossa Eikka (31, näyttää 14-vuotiaalta), on autossa Julian (16 [minäääää]) kanssa, oli varmaan eniten säätöä. Rakas ohjaajamme Heidi nimittäin lisäsi kohtaukseen koomisen ja mahdottomalta tuntuvan jutun- Eikka pitää lakkiaan vehkeidensä edessä ja PUUHAILEE KÄSILLÄÄN ohmygod. Lisäks mun pitää KATTOA sitä ja olin suurinpiirtein itkun ja naurun rajoilla koska tilannekomiikka :'D Järkyttävää...

No, tää nyt johti siihen että kun pokka ei pitänyt, Eikkaa esittävältä Eerolta meni hermot ja hän paiskasi lakin maahan, joka lisäsi komiikkaa ja kaikki olivat henkihieverissä nauramisesta. Saatiin nyt kuitenkin kohtaus läpikäytyä.
Treenien jälkeen sattuvaa juttua en nähnyt, mutta mulle kuvailtiin se hienosti ja lattialle jääneet todisteet huomasin :D


Miro otti kokispullon ja joi siitä. Sitte sellanen atominkokonen pisara tippui sen paidalle ja SE VAAN RAGEKUITTAS JA HEITTI SEN KOKIKSEN MAAHAN JA XD
Enkestäteatterilaisia... Ja rakastanteatterilaisia.


+ oon ihan ekstaaseissa kaikesta, mulla on koulussa pari teatteriprokkista tekeillä, tanssikisat lauantaina ja kaikenlaista... :3

Täs viel randomisti kännykkäkuva teatterin aulasta

Pinja


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti