keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Ei muistikuvia eli ollu hupia

Moi terve joo nyt ei kykene kirjottamaan pitkää ja laadukasta eikä kuviakaan oo :)))

Elikkäs tänään oli taas keskiviikkoiset pitkät harkat, joista ei koskaan jää mieleen oikeesti paljon mitään. Tupsu oli pitämässä meille kehonhallintaharjoituksia ja tulee ilmeisesti pitämään niitä useemminkin, uhraten vapaa-aikaansa yhteisen hyvä vuoksi, HYVÄ TUPSU, KIITOS TUPSU. Jäi hyvä fiilis, vaikka mun rasittava päänsärkyni (joka muuten oikeesti on läsnä tyylii neljänä päivänä seittemästä) vähän tekiki musta sellasta vittumaista tai jotain vastaavaa äh emt. Asiaan.

Elikkäs lämppäämisen jälkeen tehtiin massana liikettä, opeteltiin hengittämään erittäin rajulla tavalla (en ees jaksanu laskea kuin moni mua vilkas merkitsevästi ku Tupsu sano et nyt hengitetään..) ja tehtiin parin kanssa hidasta liikettä. Mä en ihan oikeesti osaa kertoo tarkemmin, väsyttää niin maan perkeleesti taas vaihteeks, ja pitäis tossa yks haastattelu kirjottaa loppuun ja katella vähän tota psykaa ja näin.

Sunnuntaina Samuli Punkka pitää meille näyttelijäntyön pajan, jonne kiiruhdan isosleiriltä aikaisin aamulla ja josta (ehkä, jos Taija ottaa kameran messiin ja saa matskua) tulee kuvia sekä jonkunlainen selostus. Vähän niinku benjihyppy dramaturgiapajanki jälkeen, tosin en tiie kuin pitkästi kykenen selittämään mitä on tehty.

Eiköhä tää ollu sit tässä, moi pitää mennä
Pinja

(Ps. Tää postaus näyttää näköjään, ainakin mun silmään, vähän vittuuntuneelta/vittuilevalta, olen pahoillani. Väsymys ei ole kaveri. Oli kuitenki hyvät harkat ja ootte ihania ♥)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti