sunnuntai 29. tammikuuta 2017

Moi vaan moi

Hyvää yötä ja huomentaaaaaa (oikeest vast hyvää iltaa)

Seurakunta koolla taas! The king has arrived; your one and only! Elikkä pahoittelut siitä että en oo kirjottanu nyt niiku, noh, liian pitkään aikaan. Ei mulla mitää selitystä asiaan oo, kunhan oon ollu laiska ja saamaton kuten aina :D En mä nytkää oikei muista, mitä kaikkee ollaa tehty ja onks mitää hupsua tapahtunu. Oikeestaa tulin tänne vaa siks et kirjotin just ekan tekstini Nahkiksen (Nahkis kuulostaa mun mielest nahkiaiselta ja se on joteki hassuu) blogiin ja aattelin et kai voisin samalla rysäyttää tänne jotai tajunnanräjäyttävää settiä. Sit muistin et ei mul oo sellasta, mut aattelin ilmottaa et hengissä ollaan. Vielä.

Koeviikko lähentelee mua, mun abit meinaa hylätä mut lähes lopullisesti ja mä joudun yksin (Leevin kaa) kyhjöttämää nörttinurkkauksessa :( Muute menee iha hyvi ja en oo saanu ku yhen hysteerisen kohtauksen teatterin jälkee, ja seki vaa siks et olin hölöm ja stressasin pöytäroolipelaamisesta. Kirjotuksii on puoltoista kuukautta heheheheheheheheheheheheheheheheeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii en halua. Ööö.

Ollaa nyt lukittu jotai musiikkirytmikohtauksia ja yritetty säätää käsiksen kanssa. Ihan hyvi meillä kai menee, on vaa nii vaikee nähä kokonaisuuksia ku ei oo kirjotettua käsikirjotusta. Oon nii stressaantunu etten ees oo enää stressaantunu ja tuijottelen vaa seiniä ja laulan Dingon biisejä jotta tuntisin oloni ees vähän onnistuneeks jossaki. Öh. Mä voisin huomenna yrittää harkkojen jälkee oikeesti kirjottaa jotai fiksua. Ehkä.

Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti