tiistai 17. tammikuuta 2017

Kevät tulee oletko valmis

Me ollaan palattu! Oikeestaan me palattiin jo kaks viikkoa sitten mut mä oon ollu laiska ja aikaansaamaton luuseri ni ei oo tullu tänne kirjoteltua. Eikä mulla nytkään tuu oikein mitään yksittäistä mieleen, istuskelen tässä ebolaisena koneeni äärellä ja yritän parannella eilen rasittunutta ääntäni.

Tosiaanki kevät pyörähtelee käyntiin hiljalleen (jk oikeest se pyörähtää käyntii nii ryminällä et kuulo lähtee järjen mukana pakoon) ja maaliskuusta toukokuuhun elämä näyttää taas kovin eeppiseltä. Kirjoituksiin on alle kaksi kuukautta, tämä tieto sattuu sieluun. Esitysaikataulut ilmesty just pari minuuttia sitte ja ne hämmästyttävän hyvin sopii Nahkatakkisen tytön treenien ja esitysten sekaan menemättä päällekkäin. NT itessään on mieletön juttu, koska lol kaupunginteatterin iso lava ja kaikki maholliset resurssit ikinä. Vanhojen tansseihin on kuukaus jäljellä. Varsin täyteläinen elämä siis tällä hetkellä.

Estradilla ollaa nyt treenailtu pari kertaa ja eile meillä oli musiikillista treenailua Anin kanssa. Sävellettii musaporukalla Perkele- valssi (jossa on kuulemma hieno sointukierto, hyvä Mane!) ja hiottiin rakkaus on raakaa- shittiä heittämällä sekaan stemmoja. Mä olin kovin onnellinen koska löysin G- nuotin lauluäänelläni ihan ite ilman säestystä ja ja ja osasin kirjottaa sointuja suht oikein ja tuntu muuteki tosi musiikilliselta (täs pitää tietää et mä en oikeesti osaa soittaa enkä laulaa, mä vaa näytän välillä siltä mut mä tykkään musiikista ni siks säädän musiikin kaa.) Jälki oli hienoa, huomenna esitellään Heidille meiän tuotokseja.

Nyt mä meen, en ainakaa lukee psykaa mitä pitäs tai hakemaa töitä, vaa peiton alle koska on vilu ja flunssa
Pinja ♥
(Saa minuu kutsuu Neeaks myös jos haluu, niiku Kesseli tekee. Kaikki muut on sille edellee Ellaa ja Leeviä ja Arttua ja Johannaa mut mä oon vaa Neea.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti