tiistai 31. tammikuuta 2017

Tänään minä päätin olla ahkera ja reipas

Ja kirjoittaa blogitekstin.

Okei, kello on jo tekstiä aloittaessa yksi yöllä ja nukuin viime yönäki sen ruhtinaalliset kolme tuntia, et mun elämä koituu vielä mun kuolemaks, hip hurraa. Oon tässä nyt illan tanssinu Dingon musiikin tahtiin ja itseasiassa jopa pohtinu vähän Kiannon tekstejä. Lisäks toki huomenna alkavaan koeviikkoon ois varmaa pitäny jotenki valmistautua, ja mul on itseasiassa yks esseen palautus tän yön aikana vielä (deadline on tos klo 1.35 koska se opettaja laittaa ain tosi hassut deadlinet) et ei tää tähän tekstiin jää.

Meil oli tänää viimestä kertaa Anin treenit, ja tehtii eeppistä versioita ketuista ja korpeista. Lisäks Mauno rikko seinän vihallaan (heitti siihe kengän nii et seinä hajos ja putos lattialle ja sit Smau jouu opastamaa mut rikkalapion luokse ku en ite löytäny), Anni teki äärimmäisen hellyyttäviä rakkauspiirustuksia ja vapaus tiivisty siihen ku Sulo makas Estradin aulassa valtava vaalea keppi jalkojensa välissä.

Kylläpäs tiivisty tiiviiks. Ihan hyvä itseasiassa, vaik ulkoasultaan nää blogitekstit alkaaki muistuttaa vähä niitä ihan ekoja blogiteksejä täs blogissa. Nyt on kuiteki sillee vähä kiirus et voisin mennä tekee sen esseen loppuun ja ryhdistäytyä tän blogin kanssa joku toinen päivä. Yritän nyt vaa selvitä hengissä, koska en kuulemma voi kuolla jos oon sitoutunu roolipelaamisee :D 

Tiedän jotain, joka sankariroolit romuttaa

Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti