sunnuntai 17. huhtikuuta 2016

Harjuva huoju ja me lennetään

Sunnuntaita

Minä olen kiireinen mies, Saaran kameralla oli ongelmia ja videoiden siirtely vie tuhottomasti aikaa. Tämä on siis viime keskiviikon postaus, johon ei juurikaan tekstiä tule. Kerron tärkeimmät pääkohdat ja annan kuvan sekä videon. Olen pahoillani, mutta olen edelleen järkyttynyt Lahden Kansanopiston Vapauttakaa kuningas Oidipuksesta joka järkytti mun sielua ja sai mut itkemään ja nauramaan ja ahdistumaan ja innostumaan. Lisäksi oon nukkunu viikonlopun aikana yhteensä sellasen kymmenen tuntia ja oon ollu lasten kidutettavana joten turha odottaa että muistan viime viikolta mitään.

Heidi on oman elämänsä lohi. Heidi on myös sitä mieltä, että teatterilla nenä on ainoa intiimialue, johon ei missään nimessä saa koskea. Ja että joku asia on kuin suoraan elokuvasta Harjuva huoju, mitä se sitten ikinä onkaan. Miro veti kofeiiniöverit ja lensi puolet harkoista. Toisen puolen se istu koomassa eikä ollu kykeneväinen yhtän mihinkään. Meille annettiin tehtäviä ja tehtiin ne ylpeydellä. Saara itki koska sen silmät pasko jotain ja allergia iski ja Mauno tiputti Saaran silmiin ammoniumkloridia (=silmätippoja). Siinä tärkeimmät. Nähdään huomenna. Minä soitan sulle illalla.




Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti