keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Hammasharja ja kuusi (joka on laumaeläin)

Hyvää iltaa ihmiset ja muut olennot ♥

Tänään me olemme olleet todella ahkeralla tuulella. Me saatiin tehtyä miljoona asiaa ja kaikki oli just niinku täydellisissä harkoissa pitääkin olla. Piirtäjät hallitsee homman, näyttelijät hallitsee homman, Taija hallitsee homman ja HEIDI hallitsee kaikkea koska Heidi on hallitsija. Mutta niin, mitäpä me teimme? Let's make a list;

-saatiin etittyä jokaiselle roolihahmolle jotain alustavaa vaatetta
-saatiin treenattua Sannin kanssa (joka siis tekee nyt Lurun roolia) The Pitkää Kohtausta
-saatiin näyttämö suurin piirtein sen näköseks kun se tulee olemaan (tosin toi kuusi ei oo lopullisessa muodossaan ja sille tulee lauma, koska no, kuten tiiette, kuuset on laumaeläimiä, mut anyways)
-sermit on äärimmäisen hieno keksintö ja ne TOIMII
-Leevi on bosseista bossein ja pääsee Heidin Itkettäjien pyhälle listalle
-Malla oli Maisa koska hammasharja

Ya know da feeling ku kaikki vaan sujuu ja kaikki vaa on sillee O.o Koska en mä yleensä reagoi mitenkään turhan pahasti mihinkään (no okei hitto vieköön istun melkei jokasessa teatteriesityksessä mitä oon käyny kattomassa + syventävien harkoissa koska Poika sillee asdfghkää omg omg mitä ihmettä mä katon oh god taidetta tapahtuu) mutta siis että nyt mulle tuli ihan hirvee syyllisyydentunto Kaarnana, kun Pekko huus ja kaipas sitä. Olin sillee eih, mä olen tehnyt virheen, tää on mun syytä, ANNA ANTEEKS PEKKO SÄ OOT MUN KAIKISTA PARAS YSTÄVÄ EDELLEEN!!!! 
Tämä fiilis tästä jäi. Kiitos ♥
Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti