tiistai 16. helmikuuta 2016

Ihmiset on paskoja tuli mitä tuli

Terveisin Heidi Parkkinen.

Mä en valehtele kun sanon etten muistais eilisestä yhtään mitään ilman noita kuvia. Mulla ei olis pienintäkään aavistusta mitä tehtiin, ei mitään muistikuvia. En ymmärrä miks, et olinko sit vaa eilen niin väsyny ja sit sain nukuttua viime yönä hyvin ja unohdin onnellisesti kaiken vai oonko kroonisesti niin väsyny että mun pitäis kirjottaa heti kaikki ylös kun jotain tapahtuu.

Me tehtiin paria kohtausta, liittyen Tinderiin ja WhatsAppiin, vaikka Tinderkohtaan ei ehitty etenemään vielä. Tai harjoiteltiin me se mut Heidi ei nähny sitä. Mulla ei kulje nyt ajatus. Mutta siis basically siinä se oli, ja niin ehkä mun muistikuvien hämärtymiseen vaikuttaa se että jäätiin Miron kanssa chillaamaan syventävien harkkoihin omiemme jälkeen (veden tekemisessä tuli pikku-Kaarna- fiilis ja ruokin ihmisiä yrittäen samalla pysyä hereillä) ja niin. Joo. Huomenna yritän vähän tsempata tässä mutta oon tosiaan taas liikenteessä klo 7.15-21.30 että saattaa olla että postaus tulee torstaina. Koska lyskari, koska elämä. Jota ei ole.

Pahoittelut jälleen kerran lyhyestä, myöhästyneestä ja sekavasta postauksesta, yritän teatterin ja koulun lomassa pitää ajatukset kasassa vaihtelevalla menestyksellä niin siksi tämä on vähän tälläistä
Pinja




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti