torstai 25. helmikuuta 2016

Sä oot pannu, mut mä oon pannu-lasta

Eli hyvää torstaita herrasväelle ja tutuksi tulleet pahoitteluni siitä että tämä on a) myöhässä ja b) kahdesta harkkakerrasta koska olen taas ollut niin hitokseen väsähtänyt (tossa äsken teatteri-ilmaisun tuntia ennen, nukuin mediateekissä sikeästi jonkun vajaa puol tuntia vaikka Inka soitti pianoa intohimoisesti taustalla). Minut herätti Marika Kesseli ihanalla äänellään "NYT ALOITETAAN!"

Maanantaina pääsanana taisi olla "paskavaltio" koska valtio on paska. Mulla ei hirveesti oo mitään mielikuvia siitä, et mitä hassua tai fiksua tapahtui, mutta saatiin kuitenkin tehtyä jännittävä kohtaus tuoleilla.

Eilen sitten Heidi oli kotona koska hammassärky. Nimenomaan. Heidi "Tulette-harkkoihin-vaikka-pernanne-olisi-irti" Parkkinen. No, ilmeisesti hammassärky oli tuskaisempaa luokkaa joten tämä on täysin hyväksyttävää toimintaa. Kävin Tamsin kanssa ohjailemassa ja katselemassa vähän Simoporukan harkkoja, jossa Jesse veti Winx-klubin tunnaria suurella sydämellä, mulle maksettiin sukkahousuvelkoja ja nokkahuilulla runkattiin.

Sitte meiän harkoissa oli vähän levoton meno koska Ella oli väsynyt ja makasi Miron päällä ja ne ei keskittyny mutta jälkikäteen ajateltuna saatiin kyllä tehtyä jutut mitä pitikin. Meillä on nyt kohtaukset, motiivit ja järjestys. Oli vaan ihme säätöä, yritin olla hermostumatta siellä koska tiesin ettei mun pidä hermostua ja et hermostuttaa vaa koska olin väsyny. Mutta anyway hyvin se meni. Vaikka läpän taso olikin "Ootsä joku isis-taistelija? En ku äitis" ja "Sä oot pannu, mut mä oonki pannulasta". Videomatskua löytyy instagramista, Leevi oli kipeenä joten kuvia ei oo kummaltakaan kerralta.

En pysty nyt parempaan, rupeen tekemään läksyjä datanomitoverini kanssa (istumme Coffee Housen ylihinnoiteltujen juomien äärellä koska HÄN on sitä mieltä että AMIKSESSA tulee tosi paljon tehtävää kotiin ja ettei HÄN saa aikaiseksi mitään). Hyvästi, nähdään sunnuntaina ♥

Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti