torstai 25. elokuuta 2016

Kalsareissasi on homssut

Huomaatteko miten erityisen loistavasti tää lähti? Toinen teatteriharkkakerta ja meikä kirjottaa vuorokautta myöhässä blogitekstiä. Hurraa, hyvä Pinja, way to fucking go :)) Se vaan kun meinasin nukahtaa istuma-asentoon ku elämä uuvuttaa mua ja mun piti tehä muutama tehtävä liittyen ulkoisiin attribuutioihin (hmm, myös tää selittely on kind of ulkoista attribuutiota) ja kognitiiviseen dissonanssiin (josta oon kävelevä esimerkki) plus neljäkymmentä sivua filosofiaa ja teatterin lukiodiplomin jonkun asteen ohjaussuunnitelmaa, ni en oikei... Kerenny. Muistanu. Pystyny.

Okei, unohetaas selittely. Asiaan. Suunniteltiin lauantain Sataman Valoja, jossa perinteisesti ollaan oltu hengailemassa ja olemassa enemmän tai vähemmän hyödyllisiä (yks vuos oli mun osalta vaeltelua ja kynttilöiden ihastelua, toisena taisin olla kaks ja puol tuntia kyykyssä maassa ojentelemassa saippuakuplia), ja jossa meiän ois tarkotus nyt pitää lapsille satupiknikkejä. Ideana oikein loistava, etenki ku puol ryhmää on sillee "ewww lapsia..."

Valittiin siis kirjat, ja musta tuntuu että niillä lapsilla ei tuu olemaan läheskää yhtä hauskaa ku meillä eilen, koska Pekko ja Kaarna reunited, eikun siis Mikko Mallikas ja Milla... Ja Huora Nasse löytää tuolin koska ajoittain mulla on edelleen vaikeuksia olla näkemättä Elsaa huorana (tää muuten kuulostaa aivan järkyttävältä jos ei tiedä asioita tuokin kuulostaa järkyttävältä jos ei tiedä asioita) ja Kuka lohduttaisi Nelsiä? -> EI KUKAAN ebiiiiin, koska ollaa enemmän lapsia ku lapset. Piste. Heidin mielestä kalsareissa on homssuja. 

Nukkua. Ei, vaan uneksia. Ei, vaan opiskella. Jos mä oon kuollu tän vuoden loppuun mennessä ni lähettäkää haudalle onnittelukortteja koska oon päässy todella helpolla jos niin käy. Huomenna opettajien lempilapsi kiduttaa mua kirjastossa ruoskan ja filosofian kanssa (koska pyysin ja anelin ja koska olen heikko typerys enkä opi mitään yksin hups) joten mun olis paras tehä vähän taustatyötä ja kattoa onko tossa pahuksen kirjassa yhtäkään asiaa jonka ymmärtäisin. Lauantaina tavataan taas.

Hyveksiä kiveksiä öitä
Pinja


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti