maanantai 22. elokuuta 2016

Suhteita Eino Leinoon... ja NUOTIO

Hyvää iltaa, kaikki pikku ystäväiset jotka tätä blogia aktiivisesti luette (jep, kaikki te kolme, plus Nella joka ihanasti hoitaa blogin taiteellista puolta ja haluaa nähdä mihin piirroksiaan tunkee ♥)

Olin tänään Estradilla kolmen maissa. Bondasin yhen Po5- ryhmäläisen kanssa ja käytiin kaupassa, vaikka mun piti opiskella ahkerasti ja lukea Tommy Tabermannin runoja. Söin 75 sentillä noin 200 kaloria päivän hurmaavan lämpimän aterian (kaks haarukallista kinkkukiusausta ja puol lautasellista kurkkuja) lisäks. Lisäksi söin kolme suklaakonvehtia. Päätäni särki koska juttelin kaks tuntia rehtorille säkkituoleista ja opetussuunnitelmasta, ja jo viikon jatkunut takaraivovitutus (kts. Vaasa, koska siellä oli vähän sama fiilis; samaan aikaan ihanaa ja kamalaa) hengaili mielen perukoilla. Ideaalinen lähtötilanne ensimmäisiin treeneihin, eikös?

Harkat alotettiin hyvin intensiivisellä wishbangboing- leikillä. Aivan sairasta menoa, koska teatterisalihan on tunnetusti taistelutanner, jossa jokainen leikki määrittää sen, kuka elää ja kuka kuolee. Jos et tee juttuja veren maku suussa, saat turpaas ja maistat veren joka tapauksessa. Tervetuloa syventäviin opintoihin. (leikin muuten voitti estradin opettajien lempilapsi ilona, mutta sitä ei tarvitse mainita koska se oli ilmiselvästi suunniteltu juttu ja muutenkin täysi itsestäänselvyys. Ei se karttoja osaa lukea, mutta on se hyvä että wishbangboing sujuu. #neverforgiveneverforget)

Seuraavaksi lattialle leviteltiin mustavalkoisia kuvia ihmisistä, ja niistä piti sitte valita eniten silmää miellyttävä. Mä esimerkiksi päädyin rakeiseen, huonolaatuiseen kuvaan, jossa oleva nainen näytti hyvin yksinäiseltä ja epäselvältä keskellä kaikkea harmautta. Ymmärrätte varmaan, miks just tää kuva puhui mulle henkisellä tasolla. Paitsi että mä en oo epäselvä. Mä oon selvä. Aina. Hyvin selvä. Piste. Tää nainen oli kuitenki Minna Canth, ja seurasi puolentoista tunnin keskustelu tulevan vuoden suunnitelmista. Mä olen hyvin hyvin tyytyväinen. Kiitollinen. Nyt tuntuu hyvältä. Haastavalta, joo, koska vaikka käsitelläänki kirjoja ja kirjallisuutta ja kirjottamista (mitkä nyt sit ehkä on kuitenki ne ainoot jutut missä koen olevani hippusen keskitasoa enemmän perillä, tai ainakin ne on mulle hyvin tuttuja), ni silti koko se homma vaikuttaa niin coolilta et tuntuu et oh god miten mä ikinä kykenen. Miten mä saan pidettyä itteni kurissa. Miten oon ikinä tarpeeks. Miten en saa alemmuuskompleksia kun käytetään noiden tekstejä. Miten miten miten.

Tärkeitä huomion arvoisia asioita; En saa Eino Leinoa, koska mulla on jo suhde siihen. Niin oli myös L. Onervalla, mutta tämä päätti mennä naimisiin jonkun toisen miehen kanssa ("That bitch", terveisin Elsa.) Heidin pedagogiikka perustuu teatterilaisten sairastuttamiseen, koska "Te meette avantoon lukemaan monologeja" ja se on lisäksi viemässä meitä pimeään metsään (mikä kuulostaa viehättävältä, mutta samalla hyvin hämärältä.) Suloa ei saa päästää touhuilemaan lasten kanssa, koska Sulo on sairas paska (ihanaa olla taas Sulon kanssa samassa ryhmässä, ja tunne on salee molemminpuolinen, tein tänää ainaki kaheksan rasistista kommenttia ja mun sieluttomuus kukoistaa.) "Ilona on teiän auktoriteetti", terveisin Heidi (*räjähtäminen nauruun koska Ilona auktoriteettina XDDDD*) Aleksis Kivi, Kiveksis Ali. Jos Miro ja Mane päätyy riisumaan toisiaan, tehdään Ellan kanssa sama peilikuvana. "Pyyhkikää nyt joku toi ärsyttävän tietäväinen hymy ton opettajien lempparin huulilta. Joku muu ku Mane, kiitos... Miro, HYI." Heidillä on tärkeä tehtävä Sataman Valoissa; "MINÄ HOIDAN NUOTION" (*kahden sekunnin hiljaisuus ja kaikki repeää nauramaan koska onneks siinä on se saimaa vieressä muute oltas kaikki tuhon omia.*) Palvon maata rakkaan Nellani jalkojen alla, koska hän antoi suklaata. 

Summa summarum; Kuntola on onnellinen (ei sentään) melkein ei-apaattinen ja pyytää anteeksi tylyjä kommenttejaan. Takaraivovitutus on ikävä asia, yritän pitää töykeän minäni aisoissa. Tuleva vuos vaikuttaa ihan uskomattoman siistiltä ja mielenkiintoselta, ja ootan paljon tältä porukalta koska tää jengi vaikuttaa ihan mahtavalta. Mua väsyttää ja mulla oli tänään massiivisempi päänsärky ku pitkiin aikoihin (mun päätä särkee aina mut tänää se oli joteki intensiivisempi särky), mikä ei tietenkää oo syy olla jäätävä kusipää ja rasisti, mut just so you know, en todellakaan tarkota olla ilkee :'D Yhdistelmä päänsärkyä, jotain in general- vitutusta ja sitä että yritän vieläkin toipua siitä, miten mua lauantaina holhottiin (se ei ole tarpeen), saatto johtaa siihen et saatoin olla vähän turhanki meh tänää (ja eilen ja herran tähden etenki toissapäivänä). Mut hei, keskiviikkona jatketaan, toivon ja rukoilen että oon sillo pirteempi ja vähän vähemmän paska ihminen :))

"Haha jos lähetää toukokuussa johoki ni kaikkien täysi-ikäisten pitää taas olla lapsenvahteina lol äksdee onnee vaa teille!!!"
"Kuntola, sä oot toukokuussa täysi-ikäinen."
"Helvetti."

Pinja

Se kun tää nainen on meistä vastuussa ja asiaa ei yhtään helpota et kakkosvastuussa on opettajien lempilapsi (tai siis, yleensähän kakkonen on aina ykkönen, mutta nyt kyllä tuntuu että ryhmän vastuullisin henkilö on Ella, eikä hän valitettavasti ole ykkösjohtaja eikä kakkosjohtaja. RIP Valioryhmä.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti