lauantai 21. maaliskuuta 2015

Nauttikaa yllättävästä aktiivisuudestamme

Oikein hyvää lauantaita kaikille

Niin, kyllähän mä tiedän, että nyt on viikonloppu, ja että vasta vähän aikaa sitten postasin tänne, mutta on nyt kuitenkin sattunut niin, että ollaan oltu aika aktiivisia näytelmään liittyvien juttujen kanssa. Trailerin kuvauksien jälkeen on nyt sitte materiaalit laitettu Sulolle, joka parhaillaanki työskentelee asian kanssa. Taija, joka ne kuvas, pääty sitte itekki kokeilemaan epävirallisen trailerin tekemistä, ja sen mä nyt tulin tänne työntämään. Sen lisäks menin ite eilen koneen ääreen ja kävin kirjottamaan ihan vaa jotain, ja piakkoin sen jälkeen ruudulla oli Kaarna-aiheinen runonpätkä, jonka (yleisön pyynnöstä) aion nyt laittaa tänne. Ja koska olen suomalainen ja aivan tavallinen ihminen, jolla on selittämisen tarve, mun on pakko sanoa, että toi on täys raakaversio, jota en ehtiny parannella, ennen ku sen sai jo ihmiset lukea, joten olen pahoillani mahdollisista kökköyksistä. 

Nauttikaa runosta JA unofficial trailerista ♥ Pus pus, 
Pinja

~

Puun juurella vaiti istuu nyt hän
Et kuule hänen ees hengittävän
Onko hän ihminen ollenkaan
Puun varjoihin tyttö katoaa

Ranteissa viillot, oksistako?
Tuskan syvin onkalo
ei ihoa, pelkkää kaarnaa vaan
hän lopulta maahan vajoaa

Maailmassa hiljaisuus
Metsässä loistaa hopeinen kuu
Ei naura enää tytön suu
Hän on nyt vain huurteinen puu

Jäätynyt lintu oksalla
yksi ainoa kyynel puun rungolla
Ei häneen enää ikinä kajota
Hän on viimeinkin löytänyt pakopaikkansa

Albumin sivuilla nauraa hän
poika tuntee hiipivän ikävän
Kuvan tytöllä naurava suu
mut kuva se lopulta haalistuu

Huudot metsässä kaikuvat
ei tyttöä mailla ei halmeilla
Mene jo pois, unohda mut
on hän näin sanansa sanonut

Ei mua rakkaus tappanut
enhän mä mitään tuntenut
mitä yhdestä särkyneestä sydämestä
vain huokaus kuuluu metsästä

Enhän mä sinua hylännyt
kuuntele tarkkaan, oon turvassa nyt
vain metsä ja puut enää koskettaa mua
Käänny ja palaa, mä rakastan sua


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti