perjantai 8. toukokuuta 2015

Tää on tämmöstä. Joskus se on semmosta.

Eih, tajusin just että tähän viikkoon on sisältyny ihan kauhia määrä hauskoja juttuja, mutta en nyt sit tietenkään osaa mainita yhtäkään niistä :D Ei tuu niinku kerta kaikkiaan mitään mieleen. No, anyways, oikein hyvää perjantai-iltaa kaikille kahdelle, jotka tätä todennäköisesti lukevat.

Tällä viikolla oli Lappeenrannan NN-aluekarsinnat, ja kaikkien yllätykseksi lukion Keltainen Pallo meni kuin menikin jatkoon, ja kritiikki oli kovaa. Keltainen Pallohan ei todellakaan ollut huono, siinä oli hirveen siistejä juttuja ja ne teki hienoa jälkeä, joten kyllä ne sen paikan ansaitsee, mutta... Mutta kun ESTRADI. No, yhen illan ajan se jaksoi suurinta osaa porukasta vituttaa, mutta nyt suunnitelmat on vähän muuttuneet ja meillä on tiedossa viikon päästä erittäin hulvattomia juttuja Turussa. Mennään sinne kannustamaan Lyseota (♥), ja katotaan esityksiä, ja loppuajalla pistetään ranttaliksi. Aivan todella. Spontaaneja juttuja ja suunniteltuja juttuja. Kaikenlaista. Kuulette sitten.

Kaupunginteatterista sen verran että siellä oli äärimmäisen kamalan pelottavaa ja mieletöntä ja ihanaa esiintyä. Tehtiin tuhat kertaa parempi veto ku enskarissa, luojan kiitos, ja kaikki toimi. Kaarna itseasiassa sai toisiks parhaat kritiikit mun käsityksen mukaan, mikä oli tosi hämmentävää, kun me kaikki ollaan koko ajan oltu ihan vakaasti sitä mieltä että Senga Sengana on SE juttu. No, teatterihan on tosiaankin mielipideasia ja näin nyt on ja näillä mennään :D Esiintymisestä vielä vähän. Se iso lava oli aika hurja ja pelottava, mutta oon varma että siihenki vois tottua, ja kun vielä oppi löytämään spotit ja puhumaan kuuluvasti, esiintyminen oli melkein hauskaa. Meillä oli huippuyleisö ja raati oli sitä mieltä, että meillä on tosi hyvä ja kuuluva puhetekniikka, ja että meiän ryhmä toimii hienosti yhessä. Oikein. Totta.

Mutta se truly jees juttuhan oli se, että kulissien takana oli TILAA vaihtaa vaatteita, ei tarvinnu kyyhöttää verhoissa ja olla näkemättä mitään, heittelin vaa vaatteita ja heiluin puolialastomana siel valtavassa tilassa, mikä siel yleisön katseiden ulottumattomissa oli. Ja lisäks kaikki ne supercoolit, fancyt, mystiset käytävät, joihin päästiin seikkailemaan. Tai no, mä pääsin, kun yhet fagotit jätti mut yksin syventävien kanssa ni mä sitte keskiviikkona roudailin kaikki meiän tavarat teatterin alakerran sokkelon läpi näyttämölle että ne saatais sit kuljetettua helposti takas Estradille. Mikä ei haittaa, koska mä nyt oon kerta kaikkiaan niin tottunu tekemään kaiken :D Ja syventävät autto mua, mikä oli myöskin oikein kiltisti tehty (y)

Hmmm... No, ei mulla varsinaisesti muuta, tänään oli koululaisesitykset, joissa meillä oli kahdeksan hengen yleisö (erittäin hyvä kahdeksan hengen yleisö though) ja joka meni suht hyvin, paremmin ku enskari mutta huonommin ku kaupunginteatterin veto. Tai siis että Miron reppu meni rikki taas ja mä rikoin pikkuauton ja ja ja vähän pikku virheitä, Miro tuli minuutin myöhässä lavalle ja mä vaa istuin siinä silleen "Kohta se tulee, ei se oo vielä paljookaan myöhässä." Ja toki myös Senga Senganan koululaisesitys, joka oli kylläkin loppuunmyyty, mutta jossa myöskin tapahtui hassuja asioita kuten;
"Poika on löytänyt itselleen... hienon... leikkikaverin." ja ööö, sermit vähän liikahteli ja pari sellasta astetta pienempää vuorosanavirhettä kuin tuo äsken mainittu sielläkin XD Tunne kun alan oikeesti älytä, millon ne tekee virheitä vuorosanoissa, kun oon nähny sen niin monesti (y) Jjoo. Eiköhän tässä olis nyt aika mennä vaikka öö takas nukkumaan (tiedän että kello on puol kaheksan illalla, mutta olen tosiaan nukkunut jo tänään ja väsyttää niin maan helvetisti) tai koulujuttuja- EIKUN EI, koska viimeset kokeet oli eilen ja nyt koko loppuyläaste tulee olemaan vain chillailua. Toivottavasti.

Oikein hyvää illanjatkoa, huomenna taas esitys klo 19
Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti