maanantai 7. syyskuuta 2015

Haluan vain nukkumaan

...joten postauksen pituus tulee olemaan todella sydäntäsärkevän lyhyt. Siihen vaikuttaa myöskin se että AAAGH unohdin eilen koko (EIKU MITÄ häh) apua ashjlääöjhdsadfghjkl onko tämä todellisuus siis nyt on tiistai ja eilen eiku häh mitä.

Otetaas alusta. Eli siis tänään oli teatteri, eikä eilen. Mun pääkoppani on ihan kunnossa. Maanantai on nyt. Huhhuh. Mitä helvettiä Pinjan pää. Okei. Rauha. Eli tänään, maanantaina, oli teatteri ja unohdin postata kotiin päästyäni, joten luulin että olikin jo tiistai, koska olen väsynyt ja näin. Tänään siis... Mitä me ees tehtiin, ei mulla oo muuta muistikuvaa kun huutamine Aliaksessa ja ristilukit.

Okei mä yritän nyt ihan tosissani saada ees jotain tuotoksia aikaseks, mutku aivot vaan ei toimi. Tunnen kuitenkin oloni huonoksi, laiskaksi ja saamattomaksi ihmiseksi jos en tee tätä ja paria muuta juttua tänään, joten täytynee olla vikkelä. Kasvava nuori tarvitsee untakin. Joo. ASIAAAAAAAAN. Eli alkuun tänään lämpättiin kuuntelemalla Pessin ja Illusian biisiä, joka on Ristilukin teemabiisi. Tai jotain, äh, en tiedä. Kuitenki, vietiin sitä pidemmälle ja rakennettiin omia ristilukkihahmoja ja tehtiin pareittain ja se näyttää hienolta. Sit tehtiin jonkinlaista keväistä metsää ja oltiin sinivuokkoja (tää kuulostaa muute oikeesti siltä et teatterilaiset on kaikki ihan pilvessä aina) ja lopuks pelattiin Alias Partya.

Alias on oikeesti vaarallinen peli. Se on kivaa sillon kun on joku ihminen jonka kaa voi vaa sanoa 'talitintti' ja se älyy heti et kyseessä on 'purulelu' mut sit muuten se on lähinnä huitomista ja ääniefektejä, tyyliin 'se on se sellane tsiiiiiiiup tsup mikä tekee näääääin ja on värikäs'. Pine menetti aliasneitsyytensä ja koki kauhun hetkiä, mä huusin helvetin kovaa ja olen pahoillani, ja lisäksi Miro näytti hassulta kun se yritti sylkeä.

Tää on ulkopuolisen silmin varmaan tosi karmivaa oikeesti... Joo, okei, mun täytyy mennä tästä, yks enkun juttu odottelee ja sit pitäs tunkea kurinalaista kokeisiinlukemisaikataulua kalenteriin JA lisäks saada sinne ees muutama lenkki mahtumaan tiettyihin kellonaikoihin (ja jos myöhästyn aikatauluista ees minuutin, ahdistun ja tapan jonkun, terveisin osa-aikainen perfektionisti). Hyviä öitä :*

Ehkä Pinja, ehkä joku muu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti