tiistai 15. syyskuuta 2015

Sairaan nopee postaus

Okei, hellou, ja anteeksi kamalasti ihan järjetön toimintani tän blogin kanssa (ei sillä että ketään oikeesti kiinnostais), en kyenny keskiviikkona päivittämään mitään ja eilenki oli elämä liian raskasta pienelle ihmiselle. Tääkään päivä ei näytä hyvältä, sen puoleen, mutta en uskalla jättää huomiseks eilistä ja huomista, kun tulee vähän enemmän asiaa ehkäpä. Oon joka tapauksessa tosi pahoillani ja tunnen olevani merkittävästi epäonnistunut elämässäni kun en oo tähänkään kyennyt, mutta suokaa se minulle jooko, koeviikko lähestyy ja on ollut näitä äidinkielen esseitä sun muita ja huomenna olis äikän kurssikoe ja mun pitäsi olla lukemassa juuri tälläkin hetkellä ja en ole ahdistunut yhtään :*

Eilen siis tehtiin. Jotain. MITÄ ME TEHTIIN. Ainaki klovneriaa siinä ihan lopussa. Kivi-paperi-sakset. Tuolileikki. Ei oikeesti nyt en pysty, anteeks, mun on pakko jättää tää tälläseks, oon myöhässä aikataulusta. Jo nyt. Sori. Huomenna pikkusen pidemmin jos kykenen, lähen nimittäin kouluu puol kaheksan ja palaan kotiin ysin jälkeen illalla, joten voi olla etten huomenna jaksa. Ehkä torstaina. Huomenna tai torstaina. Juu. Käykää siellä instagramissa seurailemassa, mä en nyt oikeesti osaa sanoo enää mitään, hyviä öitä kaikki ♥

Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti