keskiviikko 26. lokakuuta 2016

Le(r)ssi

Hei hyvää iltaa minulla ei ole motivaatiota elämään joten kirjoitan nyt nopeasti ja menen sitten nukkumaan koska nukkuminen on melkein ku kuolemista mut siin ei vaa oikeesti kuole, et se on vähä ku tekis sellasen väliaikasen sopimuksen kuoleman kanssa tai jotain en tiie. Kuulostan kovin vakavalta. Väsyttää.

Harkkojen alussa nähtiin vanhojen rouvien ja herrojen (aka täysi-ikäisten) tekemä pätkä, jonka ne meinaa esittää baarissa tossa joku viikonloppu (oon oikeesti aika väsyny ku en muista nyt et millo) ja otettiin parit mainoskuvat satupiknikkejä varten, joita siis jatketaan keikkailutyylillä täs syksyn ja talven mittaan. (Nii siis talvi, kaikille joilla ei oo ikkunoita, ni iha vaa et jos ette tienny, ni tuol ulkon on niiku lunta, mikä on sillee niiku aika harvinaista tääl pohjoses ja näi, ni mä vaa sitä et jos ette viel tienny ni nyt tiiette.)

Jälleen kerran teimme pallolämpän. Oli aika intensiivistä pt. 666. Mauno ei taaskaan kestänyt kasassa. Heidi munas kaikkien meidän puolesta useampaan otteeseen. Yks minuutin mittanen smooth pallon poukkoilu oli eeppisintä mitä oon nähny. (Kertoo jotain mun elämän yleisestä eeppisyydestä.) Myös Elsan psyyke romahti muutamia kertoja.

Heidi yritti puhua meille vakavia, mutta sai Jessen nimen kohdalla suustaan ulos vain; "Lessi", joka on melkein kuin lerssi, mikä oli ihan hitsin hauska juttu näin kypsille ja omanarvontuntoisille nuorille. Lisäks Miro ei taaskaan osannu hillitä itteään, ja JalkaTerä hajoili vuorotellen millon millekkin, mut enimmäkseen syytän Miroa ja sen paskaa huumoria. Mut eihän sille minkään voi kun puberteetti iskee ja alatyyliset jutut suorastaan ryöppyävät ulos ehtymättömästä perversion lähteestä; hormoneista ja aktiivisuutta aiheuttavista välittäjäaineista.

Käytiin myös läpi tulevia aikatauluja noin kahdeksan ja puoli ikuisuutta, koska Heidi ei osaa vastata yksinkertaisiin kysmyksiin facebookissa. Facebookissa saattaa olla kysymys;
"Onko meillä tällä viikolla harkat normaalisti?" johon on vaikee kuvitella ees mitenkään epäselvää vastausta. Heidi kuitenki keksii aina keinon hämmentää meitä, ja vastaus oli tyyliä;
"On, mutta paikasta ei ole tietoa. Alunperin sovittiin, että harkkoja ei ole maanantaina." Tästä herää kysymys; miTä aKtUAaliSTa vIttUA!!! Saatiin kuitenkin kuulla hauska tarina Heidin ja Konstan seikkailuista, mikä auttoi vähän.

Tämän jälkeen Heidi tarjosi meille keksiä. Syötiin keksit pimeydessä ja sit syötiin toiset keksit, mut ne oli pakko kuvitella, koska kaupungilla ei oo varaa tarjota meille toisia kauralastuja (nylkykauraa, huom.) Tehtiin paljon havaintoja, ja mun aivot pohti et mitä osaa itestään ne millonki käyttää eniten, koska siis tänään oli neuropsykologian tunnilla aiheena havainnot, havaitseminen ja aistimukset, ja juuri näitä teimme pimeässä mielikuvituskeksien kanssa. Koulunkäynti sekottaa mun teatterinkäyntiä. Nyyh. (Ei se mitää mä kirjotan psykan ihan vittu kohta auttakaa saatana täst on alle viis kuukautta.)

Heidi kerto meille sadun jonka se oli löytäny prisman alehyllystä. Ehkä hienoin teos ikinä. Jotain karhusta joka ei löydä sen hattua ja sit se älyy et jänis on pölliny sen ja sit se syö jäniksen ja rakastaa hattuaan. Kuten arvata saattaa, meidän vastuuaikuinen järkytty tästä tarinasta, ja siinä kohtaa kun takavarikoin kirjan siltä ettei se menis koko loppuillaks johoki tiloihi, se vaikutti vähä siltä ku se ois yrittäny lukee kirjan takaperin alkuun takas nii et jänis ois yhä elossa? En tiedä. Joskus mä mietin et teatterilaiset on ihan tosi hämäriä. Mäki vajosin sadun ajaks minuutissa takas seittemänvuotiaan tasolle. 

Lopuks tehtiin vähän kirjailijoita ja saatii randomisti iha hienoja keskusteluja aikaseks. Öö. Mä varmaa meen nyt. En sittenkää nukkumaa vaa no jotai emt ehkä kirjottaa vastaustekstiä tai jotaiiiin ja sit mietin et mitä tarkottaa filosofiaolympialaiset ja miks ees oon mukana sellasessa ja miks en tienny et se on huomenna ja et mun pitää kirjottaa filosofinen essee englanniks ja mä kuolen voiko joku auttaa mua, kirjotin mun psykan esitelmääki stressin syyks "yleinen elämän kakkaisuus" ja huomen pitäs pitää se luokan eessä ja miks ahistaa ja no anyways nähdään ensi viikollaaaa hyvästi muruset ♥

Pinja
tästä mestariteoksesta krediitit sulolle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti