sunnuntai 6. marraskuuta 2016

Rauhallisin mielin kohti hallittua psykoosia (woop woop)

Tämä viikko on ollut aikamoista roolityön kanssa taistelua, voisin suorastaan sanoa että kemppaistelua. (auttakaa saatana miks mun tekstin taso laskee heti ku pitäis kirjottaa)

Okei, eli siis Sanna on nyt ollu tällä viikolla meidän seurassa maanataina ja sit nyt lauantaina ja sunnuntaina. Olemme tehneet muistiinpanoja ja roolityötä, olemme itkeneet ja nauraneet, ja nyt on vaan hyvin tarmokas olo (sisäisesti, ulkoisesti oon sillee en liiku enää ikinä askeltakaan ja makaan loppuelämäni tässä sängyllä) ja jotenki tosi hyvä fiilis siitä, mitä lähtee tekemään. Kiitos Sanna ♥

Maanantaina päästiin käsiks roolityön teoriapuoleen, missä oli monta sivua hyvää asiallista asiaa, ja lisäks äärimmäisen tärkeitä huomioita kuten;
"Näytteleminen ja roolityö on hallittua psykoosia."
"Mä en oo yhtään erilainen... Vittu!" (josta kuitenki onneks seuras valaistuminen ja woop woop)
"Minä en halua olla mikään vihreä sukkahousumies."
"Olen oma itseni joka helvetin paikassa!"
"Koko elämä on yleistä kauhua."
"Arbeit macht frei."

Viikonloppuna sitte harrastettiin tekstinkäsittelyä, mielikuvaharjotuksia ja valintojen tekemistä. Joka kerta kun Sanna käski tekemään valinnan, se myös lisäs että jos Heidi väittää vastaan ni sen pitää mennä hakkaamaan päätään vessan käsipyyhepaperikoteloon. Eli nyt meillä on järjetön shitload tekstiä, mutta ainaki meillä on valittuna tekstejä joista näytelmä koostuu ja tuntuu hyvältä.

Parin viikon päästä (sopivasti just siinä koeviikkoon valmistautumisen päällä, alla ja ympärillä) on sitte meiän ekat demot tästä, terveisin Sanna. Se tulee pistämään ne kasaan normaaliin harkka-aikaan, ja kello 20 kuka vaan saa tulla pällistelemään meistä pällejä (jessus että oon nerokas huoh oikeesti voiks joku lyödä mua.) Ny meillä on deadline eli kuoleman viiva, ja tätä kuoleman viivaa kohti ovat katseemme (elämäni on yhtä kuoleman viivaa.) Olipa ihan todella hyvä viikko, mycket av hyveitä kiitokseja Sannalle ja valioryhmälle (y)

(ps. huomenna ei oo treenejä ja Lappeenrantasalissa on kaikille avoin ja ilmainen Minna Huotilaisen luento olen siis onnellinen ettei ole treenejä koska tämä tapahtuu klo 18-20 hih ihanaaaaa luentojaaaaa)

(ps.2 käykää jätkät tsekkaamassa Kehruuhuone 200 jag älskade det kuten linkistä voi varmasti huomata)

Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti