tiistai 15. marraskuuta 2016

Heidi korkkaa piparia?

Hyvää huomenta. Kello on 1.14 yöllä kun julkaisen tämän. Jag älskar mitt livet. Mycket. Jå. Mun piti kirjottaa essee joka piti palauttaa Marikalle jo eilen (no, tänään, jos saan laskee tän viel maanantaiks ku en oo nukkunu välissä) ja en saanu sitä tehtyä ja muistin että tääkin pitäs väänää ja huomenna ei kerkee ni hello täs oon.

Tänään toinen porukka oli satupiknikillä ja vaikka kuulin Emmalta värikkään selostuksen tapahtumista, ei mulle oikei syntyny muuta kuvaa ku et viikonlopun hysteerinen meininki jatku ku Sulo yritti syödä kökköä puuroa ja Samuli ei juo kuumia juomia. Ja Heidi kehotti lapsia syömään piparia kun ne on kerran korkattu. Hyvin hyvää.

Sillä välin me muut urheat nuoret tehtiin harjotuksia Minnan jonkun ryhmän kanssa, ja meillähän olikin ihan hurja shitload harjoituksia keksittynä (not) ja saatiin kuitenki homma toimimaa lähinnä Ilonan ja Nellan johdolla. Tän jälkeen hipsuteltiin takas omaan saliin ja pelatii hybridipeliä, jossa oli sekotettu pallolämppä ja swishbangboing, joka oliki sit yllättävän hysteerinen ja mielekäs peli. 

Sitte suunniteltiin ens maanantain demoja; Ella lorttoili, mä olin etukenottava Kianto ja Eino Leino tuijotteli tissejä ja soitti kitaraa. Eeppinen trio. Kohtaus joka tehtiin, oli kuitenki kuulemma "raastava" terveisin Emma, joka btw rakastaa teatteria ja teatterilaisia ihan valtavasti mutta ei kuulemma osaa ilmaista asiaa tarpeeksi, joten mä koin nyt että mun pitää ilmottaa siitä kaikille. Spread the love.

Harkat kruunasi se, kun melkein koko porukka ahtautui Hella Wuolijoen hameeseen. 

Mirolla ja Manella on omaa kivaa. Emmalla ei oo niin kivaa. Kivaaaaa.

Kuntola out, lähden jatkamaan esseetäni jos vaik saisin sen ennen kahta ees johonki kuosiin :))
Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti