maanantai 25. tammikuuta 2016

Työ ootte ihania ♥

Heidi Parkkinen loisti poissaolollaan. Pinja Kuntola (minä) ja Ella Pitkänen (ei minä) saimme vastuun. Ella Pitkänen makasi huonovointisena katsomossa. Pinja Kuntola oli neljässä paikassa yhtä aikaa (keittämässä kahvia, etsimässä avaimia, tulostamassa ja ohjeistamassa) ja yritti värvätä apua syventävistä niin livenä kuin puhelimitsekin (tyylillä "SUN ON TULTAVA TÄNNE AUTA MUA HERRAJUMALA MÄ KUOLEN EN OSAAAAAA"). Estradilla jo olleet Nels ja Sultsunen pistivät käyntiin pallolämpän ja hylkäsivät meidät sitten oman onnemme nojaan.

Pinja laittoi ihmiset juomaan kahvia ja lukemaan lauantaina kirjoitetut kohtaukset hiljaa. Pinja kävi ulkona vähän hengittämässä ja tuli takaisin. Pinja kielsi Miroa juomasta kahvia ryystämällä koska Miro kuulosti pedofiililtä. Sovittiin että tehdään kolmea kohtausta. Pinja ohjasi kaksi ensimmäistä kohtausta suunnilleen samalla dramaturgialla ja samalla tyylillä (artaudilaisia kissoja ja whatsapp-nonsensea), ja oli ylpeä ryhmästä joka keskittyi niin maan perkeleesti (like really niin hyvää keskittymistä ystävät KIITOS) ♥

Kolmas kohtaus joka tehtiin oli keskustelupalsta, ja koska Pinja halusi nähdä jotain hassua, hän käski improvisoimaan antaen vain alun, keskikohdan ja lopun. Juttu eteni aivan helvetin hulvattomaksi;
"Minä kasvatan mun Vellusta homon!" eikä Pinja saanut kirjoitettua kaikkea hauskaa ylös. Onneksi Tams kuvasi koko kohtauksen videolle ja Pinja lupasi rakastaa häntä ikuisesti.

Kiitos siis ryhmällemme niin helvetin hyvästä toiminnasta ja siitä että sain nauraa ohjatessani niin kamalan paljon ja että olette ihania ja ihmeellisiä otuksia. Nauroin niin kovaa että melkein itkin ja nyt olen ollut koko loppupäivän hyvällä tuulella. Love you :3

Harkkojen jälkeen Pinja oli niin onnellinen että keitti kahvit syventäville ja joutui suostuttelun uhriksi. Pinja jäi katsomaan Pessiä ja Illusiaa opiskellen samalla kiivaasti biologiaa. Pessin ja Illusia harkoista myöhästynyt Elsa nukahti ja jätti tulematta. Pinja teki rajun stunt-roolin hiiriäitinä. Myös syventävien harkat menivät mallikkaasti. Sen jälkeen Pinja vietiin turvallisesti kotiin ja nyt Pinja opiskelee aamuyöhön asti mutta se oli sen arvoista.

Pinja kiittää ja kuittaa ja on onnellinen ♥
Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti