keskiviikko 27. tammikuuta 2016

Taijaa, pippeleitä ja vähän tupsukkeita

Hyvää iltaa

Newsflash of the night; teatterilla pöllää ebolaepidemia. Eli toisin sanoen Ella oli kipeänä (ei selvinnyt maanantaista. En selvinnyt minäkään tho) ja puoli ryhmää makas katsomossa koko treenien ajan.

Me muut kärsimme Topiasta taas kerran, tosin tällä kertaa asiat ei ollu ihan niin kamalan hankalia ja raskaita kuin joskus alkuaikoina. Topias näytti miten pirueteilla vittuillaan, Topias näytti miten painovoimaa uhmataan ja Topias kertoi että jos teemme väärin, akillesjänteet ovat vaarassa räjähtää.

Saatiin me tehtyä eteenpäin näytelmääkin. Ja jälleen kerran ihastuttava Heidi Parkkinen (jolle olen yhä katkera siitä että informaatio maanantaista välittyi mulle vähän myöhässä ja aiheutti hysteerisen kaaoksen mun aivoissa ja vielä hyteerisempiä viestejä syventävien taholle) onnistui antamaan loistavia mielipiteitä siitä, miltä näyttämöllä tulee näyttämään;
"Mä nään vaan alastoman vauvan tossa keskellä."
"Oo... Tulee tuntemuksia!"
"Pippeli on henkilökohtainen asia."
"Pidän kalanaisista.."

Lisäksi tiadan mainita vain että Miro on raiskannut kaikki suomen naiset ja menee alastomiin kolmevuotiaisiin homoseksuaaleihin Velluihin. Olen kiireinen ihminen koska huomenna kaksi reaalikoetta ja ylihuomenna yksi. Eiköhän se olisi moros poros. Horos.
Pinja

Meillä oli TAIJA takaisin käymässä vähän ja sille on kasvanut sielu
Aika vauhdikas tuo piruettiyritykseni
chaos
  
Huomioikaa Wälly Saaanan ja Saaran välissä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti